środa, 15 kwietnia 2015

Berry Tsukasa

Po wielu waszych zapytaniach o Berry Tsukasę, postanowiłam w końcu wyszukać jakieś jej normalne zdjęcia. Oczywiście od razu rzuciło mi się w oczy, że dziewczyna jest dziełem photoshopa, ale trzeba rzucić dowodem, więc oto co znalazłam. Wbrew pozorom nie było tak trudno znaleźć jej prawdziwe fotki i "starszą" wersję wyszopowanej Berry (jak u Wylony normalnie).


Berry Tsukasa tak naprawdę nazywa się Korinne (albo Korrine) Tigno. Popularność zdobyła przez swojego chłopaka, który był znany na facebooku w latach 2009-2010.
W internetach przedstawia siebie w ten sposób:



























A skoro już tu jest to wiecie co zaraz się stanie xD
Najpierw jej rozciągnięęęęta sylwetka. Oczywiście naturalnie takie ma proporcje, żadnego wydłużania w programie.







































No i co stało się z jej nogami i drzwiami?


Tu na instagramie wygląda jak baby-Wylon: https://instagram.com/p/ySBIuAQyrM/

























Jej stary filmik, który już skasowała, ale ludzie na szczęście zapisali.
Wyraźnie widać, jak zasłania peruką znaczną część swojej twarzy, pewnie jeszcze nie umiała używać programów do edycji filmów. I tak zasłaniając się nie przypomina tej Berry ze zdjęcia.

video

Tu macie link jakby wyżej nie działało: https://vid.me/rEJT


Nie zapominajcie, że jej piersi także są prawdziwe...

Tu nie mogę oprzeć się wrażeniu, że to wklejony nagi tyłek:






































Chwila, gdzie twoje cycki Berry?


Kolejne zdjęcie z gołym tyłkiem na klacie, plus widać na nim, że nie jest tak szczupła na jaką próbuje się promować. No i spójrzcie na jej obojczyki... a raczej ich brak.



Komentarz Berry w tej sprawie:

gheyry: "@pinksipao nie spodziewałem się, że twoja klatka piersiowa jest taka duża.."
pinksipao: "@gheyry jestem całkiem niezła w ukrywaniu tego lmao zwłaszcza kiedy siedzę w taki sposób że moja klatka wygląda płasko przez większość czasu"


No i gdzie podziała się ta drobna postura?




Znów zdjęcie z cyckami + wyginające się framugi </3


Dla porównania znów:


+ jej tłumaczenia

1. "@PinkMiruku Więc na moich starych zdjęciach siedziałam w takich pozycjach, że moje cycki wyglądają na małe i nosiłam opaskę aby takie zostały."
2. "Miałam piersi od 4 podstawówki, ale chowałam je na swoich zdjęciach gdyż bałam się, że nazwą mnie "szmatą" i "zdzirą"."
3. Ludzie zawsze mówią, że moje cycuszki są sztuczne/edytowane ale @kurokurado widział mnie nago więc *emotka*"
4. "W 6 klasie przyszłam do klasy i mój nauczyciel popchnął mnie i powiedział "schowaj te cycuszki" a ja na to "nie mam cycuszków" wtedy sobie zdałam sprawę"


Więęc idziemy dalej




W pierwszym poście Berry mówi, że "Są dziewczyny, które piszą obraźliwe rzeczy podczas gdy same noszą staniki z push upem. Przynajmniej mój chłopak dostaje mięso a nie powietrze."

Kogo to obchodzi czy dziewczyna nosi stanik z push upem czy nie. Używanie tego jako samoobrony jest dziecinne i głupie. Ta dziewczyna naprawdę lubi myśleć, że jest jedyna w swoim rodzaju i najlepsza tylko z powodu tej jednej rzeczy. 



A teraz jej normalne zdjęcie zanim stała się Berry Tsukasą:


+ więcej "starych" zdjęć:































Na koniec dodam, że Berry całkiem niedawno ogłosila, że jednak używa photoshopa, ale tylko do "rozjaśniania cieni", także... brzmi znajomo?






Fanpage: www.facebook.com/pages/Ugly-Little-Liar/1512333942384117
Tumblr + ask: http://uglylittleliarblog.tumblr.com/

24 komentarze:

  1. Czekłam na post o Berry. Zawsze coś mi nie pasowało w tej jej buziuni. Cóż teraz wiem, że jest kolejnym dziełem PS'a.
    Wgl ten spiczasty podbródek na starszych zdjęciach </3 my eyes are burning

    OdpowiedzUsuń
  2. To właściwie jakiej narodowości jest Berry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest Filipinką. Często pisała, że nie jest Japonką i jest dumna z tego, że jest Filipinką

      Usuń
    2. Po co miałaby pisać, że nie jest Japonką? To tak, jakbym ja na moim polskim blogu pisała, że nie jestem Szwedką i że jestem z tego dumna.

      Usuń
    3. Pewnie chodzi o to że ludzie obserwujący ją pytali się czy jest japonką....

      Usuń
  3. W moim folderze z ładnymi rzeczami i osóbkami znalazła się i ona. Zdjęć nie wykasuję, mimo że mi smutno, bo nadal pasują do mojego "aesthetic", ale dzięki za otworzenie mi oczu że fotki jedno, a real co innego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami zastanawiam się jak można wierzyć w taką jawną szopkę?

    OdpowiedzUsuń
  5. Co powiesz na ostatni jej filmik na instagramie? -> https://instagram.com/p/1gsIAZwyk2/
    Co z tymi cyckami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://ask.fm/fotoszop900/answer/127230964866

      Usuń
  6. Tyle że na zdjęciu z 2006 roku coś się jednak na tej jej klatce piersiowej dzieje ;p co ciekawe one raz są, raz nie, zmieniają rozmiar... Dziwne. Szkoda mi jej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooo to jest chore !! przecierz to nie możliwe ,żeby człowiek zmienił wygląd w ciągu 9 lat .

      Usuń
  7. Współczuję jej rodzinie @.@

    OdpowiedzUsuń
  8. rozumiem, że fotoszop i w ogóle, otwieranie ludziom oczu ale mimo wszystko czuję obrzydzenie do ciebie przez to grzebanie w cudzym życiu poniekąd, wyciągając takie stare zdjęcia przykładowo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z powyższym, co to za grzebanie? Nie byłabyś/byłbyś chyba zadowolona/y, gdyby ktoś Ci grzebał w twoich zdjęciach. Wątpię, żeby ta osoba życzyłaby sobie tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogła po prostu nie upubliczniać tych starych zdjęć swego czasu, prosta sprawa.

      Usuń
  10. Omg ludzie proszę was. Co to za komentarze. ONA POKAZUJE INNYM PRAWDĘ. Jasne - taka Berry może robić pranie mózgu młodym dziewczynom żeby chciały być jak ona i miały kompleksy. No oczywiście. Dlatego właśnie autorka tego bloga nie powinna pokazywać jak jest w rzeczywistości :') O tak. To jest mądre. Berry jest oszustką używając swojego photoshopa i powinno się pokazywać prawdę. Tyle ode mnie.

    Ja kocham tego bloga, kocham prawdę w nim ukazaną i wszystkie posty pokazujące oszustwa ludzi i to, że nikt nie jest idealny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli są dziewczyny dla których Berry jest wzorem do naśladowania i jeśli, tym bardziej, płaczą i uważają że są brzydkie porównując się do niej, to świadczy tylko o niskiej inteligencji tych osób. Ale dla mnie idiotycznym jest dokopywać się zdjęć gdzie Berry jest bobasem i porównywać je do tych teraz. Po za tym to nie ona pra mózgi tym dzieciakom, tylko one sobie to robią na własne rzyczenie.

      Usuń
  11. To nawet nie jest grzebanie, te zdjęcia zostały przez Berry udostępnione i są zebrane na różnych forach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahaha "baby-wylon" leżę xD Ale masz rację. Bardzo sztuczna i gubi się w swoich kłamstwach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tylko nie rozumiem jak można porównywać jej zdjęcia kiedy była niemowlakiem, a teraz :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idz s tąd hejterze ty nic nie rozumisz jak nie potrafisz zakceptować że autorka bloga ukazuje prawde lol .

      Usuń
    2. Jak nauczysz się polskiej ortografii i poprawnej interpunkcji, porozmawiamy o tym co to jest hejt a co własna opinia.

      Usuń
  14. berry to 100 %foto szop przeciez ludziom nie może sie aż tak zmienić kolor włosów !!! ciesze sie że, są jeszcze na tym świecię ludzie którzy ukazują prawdę i blogi .

    OdpowiedzUsuń