wtorek, 9 grudnia 2014

Nowości, świeżynki Wylony Hayashi

Hej! Zanim napiszę Wam notkę o kolejnej osobie, chciałabym podzielić się z Wami zdjęciami Wylony, do których ostatnio dotarłam. Dla porównania dam też jej obecny "look".

Dla przypomnienia poprzednie wpisy o niej:
http://ugly-little-liar.blogspot.com/2014/05/wylona-hayashi.html
http://ugly-little-liar.blogspot.com/2014/08/wylona-hayashi-update.html
http://ugly-little-liar.blogspot.com/2014/09/wylona-hayashi-drastyczny-update.html



Oto zdjęcia jakie ostatnio wpadły w moje łapki:


































































































Oczywiście 100% naturalności patrząc na jej najnowsze foty i wygląd jaki prezentuje teraz:

































Łohoho, takie zmiany, i to w przeciągu kilku lat!



I jeśli wy, drodzy fani Wylony, chcecie wiedzieć dlaczego nie powinniście śledzić ani wspierać tą fałszywą, wannabe modelkę w jakikolwiek sposób, możecie prześledzić cały internet na temat jej oszustw, skoro moje notki to dla was za mało.

Co robi Wylona złego? W skrócie:
- Okłamuje swoich fanów
- Żebrze o pieniądze

Żeby nie było, prośba o pieniądze w jakimś szczytnym celu nie jest niczym złym. Złe staje się w momencie, kiedy zaczynasz błagać o kasę swoich fanów, bo jesteś spłukany czy załamany, podczas gdy nawalasz 100000000 selfie w restauracjach, sklepach itd.

- Oszukuje sklepy by dostać rzeczy za darmo (klasyk modelek tego typu)
- I, oczywiście, miliard fotoszopowych wersji jej twarzy

Nie dajcie się jej oszukiwać na jej *oh piękną azjatycką buzię*. Za taką właśnie twarzą najczęściej kryje się coś więcej...



Twarz swojej zmarłej mamy również fotoszopuje.
Zdjęcie jej mamy z trumny zrobione przez Wylonę:


































Jej mama po lewej.

Bezwzględne, co?





Jest jeszcze ciekawa kwestia jaką chciałam poruszyć. A mianowicie jej rzekome pochodzenie oraz związki.

Wpis z 24 października
Wylona Hayashi: Czy mogę mieć brytyjskiego lub koreańskiego chłopaka wreszcie lol

Wylona Hayashi: jestem w połowie portugalką btw lol jestem otwarta na wiele ras i marzy mi się mieć tych dwóch



































i niżej

Aimee Brown: Czy ty nie masz dziewczyny??
Wylona Hayashi: SUPER SINGIELKA


Wylona, która mówi, że jest "SUPER SINGIELKĄ" cały czas, miała w sumie dwóch kochanków. A nawet więcej, bo ma nowego "chłopaka" (albo chociaż osoba, z którą sypia i całuje się, bo wiecie, to nie zawsze oznacza związek obecnie).


SUPER SINGIELKA


Są nawet ludzie, którzy piszą, że Wylona odbiła jej obecnego chłopaka innej dziewczynie. I to akurat wśród jej kłamstw jest prawdą.


 Komentarz Yuri na temat odbijania faceta:
Jesteś aż tak zdesperowana aby kraść komuś ukochanego? Miej trochę więcej klasy i więcej szacunku.



































Wpisy dziewczyny, której Wylona odbiła chłopaka.
Chciałabym je przetłumaczyć poprawnie, ale ten slogan angielsko-singapurski mnie przeraża xD Generalnie chodzi o to, że Wylona nie nie ma wstydu, że jest obrzydliwa, i że zachowuje się jak prostytutka wyrywając innym facetów.


A odpowiedzi tego kolesia na ten temat są takie:
  • Zerwałeś z grace kilka dni temu a teraz jesteś z wyloną LOL?
    Taki jestem.
  • W sumie nie lubię grace, ale myślę, że jest ona o wiele ładniejsza bez makijarzu. Co o tym myślisz? #bezhejtu
    Nope, widziałem & myślę że jest brzydsza

Oczywiście ludzie zasypali go pytaniami na temat Grace, jego byłej, która zresztą rzekomo napisała do Wylony takie słowa (choć dla mnie wygląda to jakby Wylona sama sobie to pisała).

Hey, Wylona, złodziejko facetów.

Jeżeli tak moooocno go kochasz i musisz go mieć to czemu nie wyszopujesz całego swojego gówna i jego?

HAHAHAHAHAHAHAHAHA.


Więc poniżej zdjęcia niewyszopowane i wyszopowane przez Wylonę:

 

Tak przy okazji, bo wiem, że fani Wylony i innych szopowanych gwiazdek to czytają: zmiana swojego nicka w sieci nie pomoże ci uciec przed ludźmi takimi jak ja oraz wielu innych takich jak ja, którzy chcą pokazać jak inni zakłamują swój wizerunek i oszukują innych. Tracicie tylko czas.



Zapraszam oczywiście na  Tumblr + ask: http://uglylittleliarblog.tumblr.com/
Oraz na fanpage blogowy, gdzie wrzucam teraz info na temat nowych notek
https://www.facebook.com/pages/Ugly-Little-Liar/1512333942384117





5 komentarzy:

  1. Dostaję torsji jak widzę, ile moich facebookowych znajomych lajkuje zdjęcia na fanpage'u tej kreatury... Mam naprawdę sporą topliste osób, którymi gardzę i które reprezentują sobą absolutnie nic i pół metra mułu, a Wylona zajmuje na niej pierwsze miejsce (tylko Felice depcze jej po piętach, ale ona chwilowo nie kreuje się na tak "rozwiązłą seksualnie").
    PS Dziękuję, że prowadzisz tego bloga. Gdy na niego przypadkowo trafiłam przez aska Danieli Gutowskiej uświadomiłam sobie, że takiej lektury mi brakowało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutne, że niektóre dziewczyny piszą, że chcą być taka jak ona, mehh. Na tych pierwszych zdjęciach wygląda dosłownie jak jakiś potwór, oczy najlepsze.XD

    OdpowiedzUsuń
  3. ta dziewczyna z ktora wylona wstawia zdjecia to jej przyjaciolka ;_;

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dziwny stosunek do Wylony, wiem że jest chodzącym fotoszopem i że jest tępą dzidą ale mimo to strasznie mnie w tym wszystkim intryguje co nie pozwala mi odciąć się od niej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak się zastanawiam. Kim jest dla Wylony ta dziewczyna i ten chłopak z tatuażami na ryju?

    OdpowiedzUsuń