środa, 12 listopada 2014

Celebryci i ich kłamstwa

Była długa przerwa, a ja znów z szybką notką. Jak wiecie jestem człowiekiem z małą ilością czasu na takie rzeczy jak blog, ale zawsze kminię co by tu dla was naskrobać. Dziś będzie trochę ogólnie jak ostatnio, aczkolwiek i tak warto pokazać jak okłamują nas celebryci wałkowani wciąż i wciąż w mediach i TV (dzięki bogu mój telewizor służy jedynie do oglądania filmów i grania na konsoli).

Pewnie większość z was wie już jak bardzo świat jest manipulowany. Nie chcę zagłębiać się w kontekst polityczny, zostańmy więc przy wpływie na ludzi przez wygląd. Zastanówcie się jak bardzo jesteście podatni na nowinki kosmetyczne, odzieżowe, na to co jest, powiedzmy, "nieeleganckie" a co takie jest. Ogółem wiadomo, że o gustach się nie dyskutuje, ale kierowanie się wyimaginowanym ideałem jest złe i jest tym, czego dokładnie od nas się oczekuje.


Dlatego też, chcę wam pokazać gifami i obrazkami jak celebryci są zmieniani w ps'ie.







































Polecam po raz kolejny wyzbyć się kompleksów.























Nawet foty ze "ścianek" czy imprez, które myślimy, że są przecież naturalne, i tak są retuszowane przed publikacją:













































Także zapamiętajcie raz na zawsze - ideałem nie są kobiety z gazet, teledysków, zdjęć, mediów. Nie istnieją kobiety bez cellulitu, bez rozstępów, bez obwisłego biustu, bez nierównych zębów, bez załatwiania własnych potrzeb fizjologicznych i bez burczenia w brzuchu. Jesteśmy ludźmi, nie sztucznymi tworami.



Tumblr + ask: http://uglylittleliarblog.tumblr.com/

5 komentarzy:

  1. to jest naprawdę smutne w jakich czasach zyjemy. Jak tu sie dziwić, ze młodzi ludzie wpadają w kompleksy, zaburzenia odżywiania, są niepewni siebie kiedy karmi się nas dookoła takimi zdjeciami. A najgorsze jest to, że wiekszosc tych gwiazd i tak wygląda juz idealnie bez korekty, o wiele lepiej niż normalne kobiety, a i tak wyretuszują...

    OdpowiedzUsuń
  2. U Miley ewidentnie widać, że to są dwa zdjęcia zrobione w różnym czasie a ten tył wygląda tak przez to, że poruszyła ręką.
    Śmieszy mnie ten blog

    OdpowiedzUsuń
  3. To i tak w większości poprawki kosmetyczne, one nadal są śliczne :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, one nadal dobrze wyglądają, a to wszystko wygląda mi podejrzanie.

    OdpowiedzUsuń