środa, 8 października 2014

Mila Mortice

Na wstępie chciałam podziękować wszystkim tym, którzy wspierali mnie ciepłymi słowami na temat mojej osoby i tego bloga. Dzięki temu wiem, że wiedza, którą chcę Wam przekazać jest naprawdę istotna i potrzebna. A uwierzcie mi, że przekazywanie wiedzy, oczywistej dla mnie, wcale nie jest proste. To tak jak tłumaczenie komuś jak związać sznurówkę nie pokazując jak to się po kolei robi. A i tak nie wszyscy uwierzą.

Ale wróćmy do konkretów.

Niedawno jedna z was wysłała mi namiary na taką personę jak Mila Mortice. Nie da się ukryć, że dziewczyna wręcz perfidnie zżyna od Wylony Hayashi, Felice Fawn czy Johanny F. Herrstedt. W sumie każda z nich wykreowała fałszywy obraz siebie, a Mila jedynie go powiela. Zresztą nie tylko ona. Jeszcze napiszę o dziewczynach, które wyglądają jak klony klonów.


Na początek kilka fot bezpośrednio z jej fanpage:





















































































Nie miałam zbytniu czasu aby dokopać się do jej przeszłości i historii o niej. Wiem tyle, że jest dość młoda i naiwna. Ma ok. 17 lat obecnie. Jeżeli wiecie coś więcej i jestem w błędzie - dajcie mi znać. Zwracam się do osób istotnie coś wiedzących a nie jej fanatyków.



Kilka "inspiracji" Wyloną:



































































Mam nadzieję, że już dostrzegliście niejasność na jej twarzy od nadmiaru photoshopa. Jeśli nie, zobaczycie i tak poniżej.




"Naśladowanie" Falice Fawn:













Kolejna sklejka, tym razem Johanna:






































Teraz kilka gifów ukazujących to, że używa także AE. Zwróćcie uwagę na jej powiększające się nagle oczy:





I tu:



























Na ostatnim gifie zwróćcie uwagę na jej "falujący" język.








Kilka szczegółów odnośnie jej fotoszopowania:

Nogi









































Nos/usta/oczy/brwi xD










































Jeszcze kilka jej fot mniej i bardziej wyszopowanych:











































Mam nadzieję, że widzicie tą drastyczną różnicę w jej personie na każdym ze zdjęć. Tak to jest, jak ktoś próbuje być jak Dakota Rose, Wylona, Felice i Johanna jednocześnie. Więc, w zależności jak się wyszopuje tak wygląda. Na przyszłość polecam trzymać się raczej jednej metody retuszowania twarzy.

Tumblr + ask: http://uglylittleliarblog.tumblr.com/

6 komentarzy:

  1. po fotoszopie wygląda jak karykatura człowieka, komu się to w ogóle podoba... ;___;

    OdpowiedzUsuń
  2. Kojarzy mi się na niektórych też z Anastasiyą(?) Shpaginą. Straszne, bo nie dość, że fotoszop, to jeszcze klon innych fotoszopowych gwiazdeczek. Zadziwia mnie to, że ludzie naprawdę zdają się tego nie zauważać.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam pojęcia kto to jest, ale wygląda, jakby nie mogła się zdecydować, kogo kopiować..

    OdpowiedzUsuń
  4. Na niektórych zdjęciach wygląda jak ufo xD na serio ma taką kosmicką mordę, że żal XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no, masakra. Tylko na jednym z wyszopowanych zdjęć uwierzyłabym, że to ona. Pozatym, ten nieudany pseudo gyaru make up jest fatalny, a same oczy wieją sztucznością :/ Pozdrawiam naiwniaków, którzy wierzą, że jest prawdziwa xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba czyjaś sprawa jak ktoś się na kogo się kreuje.. Ktoś tu chyba sam nie jest zbyt ładny że się tak do ludzi przyczepia :))))))))) Kopiowanie kopiowaniem, to mi się nie podoba, ale sami chociażby makijażem udajemy kogoś innego?

    OdpowiedzUsuń