czwartek, 25 września 2014

Kilka informacji

Jako, iż mój blog w naszym kraju, wśród naszego ogólnie znanego cebulactwa, wzbudza naprawdę skrajne uczucia, chciałabym sprostować kilka błędnie krążących na jego temat informacji.

Po pierwsze, musicie zrozumieć jedną najważniejszą rzecz - ten blog nie powstał po to aby komukolwiek cokolwiek udowadniać, ten blog powstał po to aby ukazywać prawdę, w którą nie każdy musi uwierzyć. Ludzie dają się manipulować i to dzieje się wszędzie - media, marketing, manipulacja info 'amerykańskich naukowców' itd itd. Nie zależy mi na tym, aby ludzie przyklaskiwali idei tego bloga. Spędzam kilka dni na napisaniu jednej notki nie po to, aby mieć satysfakcję ze zdemaskowania jakiejś internetowej lali, której ani nie śledzę ani nie podziwiam, ani nią nie gardzę. Pokazuję wam fakty, a jak wy je oswoicie to już wasza sprawa.


wtorek, 9 września 2014

Jessica Nigri

Ten kto siedzi w tematyce gier oraz cosplayowej na pewno kojarzy postać Jessiki Nigri. Tak tak, ona nie jest taka jak myślicie, że jest. Dlatego też i na nią nadszedł czas!
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
O Jessice generalnie jest ciężko coś znaleźć, gdyż systematycznie śledzi kto, co i gdzie wrzuca na jej temat. Pilnie strzeże swojej historii i jej początków.  Ale przede mną nic nie ucieknie.



Na początek kilka zdjęć z fanpage Jessiki dla tych, którzy mogą nie kojarzyć jej z samego imienia:




















środa, 3 września 2014

Wylona Hayashi DRASTYCZNY update!!!

Ludzie ludzie! Dzięki jednej z was otrzymałam namiary do drastyczno-zabawnych zdjęć, które Wylona Hayashi stara się usunąć z sieci. Dowiedziałam się, że początkowo wrzucała swoje nagie zdjęcia i zdjęcia podczas robienia laski swojemu facetowi na tumblra... Cóż... Wiedziałam, że ta dziewczyna jest fejkem od początku, ale nie sądziłam, że zabrnie to wszystko aż tak daleko xD
Dodatkowo Wylona nagrabiła sobie ostatnio wśród wielu ludzi na świecie. Wiele firm wysyła jej różne rzeczy to zdjęć a ona w ogóle nie robi sesji, najczęściej zrywając kontakt ze zleceniodawcą lub mówiąc, że paczka została skradziona. Są to potwierdzone informacje, można znaleźć screeny jej rozmów ze sklepami w języku angielskim.

Niektóre zdjęcia musiałam ocenzurować ze względu na niewiadomy mi wiek czytelników. Aczkolwiek te foty można znaleźć w sieci lub możecie zapytać mnie o nie na asku blogowym http://ask.fm/fotoszop9000 . Pamiętajcie o informacji, że macie skończone 18 lat i chcecie je zobaczyć na własną odpowiedzialność.


Na początku krótkie przypomnienie: jak Wylona prezentuje się dziś vs jak prezentowała się jeszcze całkiem niedawno.