niedziela, 24 sierpnia 2014

Wylona Hayashi UPDATE

Drodzy czytelnicy, chciałabym wrzucić krótką notkę i kilka zdjęć na temat Wylony. Nie wiem czy zauważyliście, że jej twarz ostatnio zaczyna trochę inaczej wyglądać... Jeżeli śledzicie mnie na bieżąco to zapewne pamiętacie moje słowa przy poprzednim wpisie o niej, że ta dziewczyna jest jak pokemon - ciągle ewoluuje. Mam wrażenie, że jej twarz zmienia się od rozwoju umiejętności obsługi photoshopa lub po prostu zapomina co przerabiała ostatnim razem.

Dla przypomnienia zdjęcia jakimi jeszcze do nie dawna nas karmiła:
















































































































Obecne fotki:












































































To jest naprawdę creepy






































































A teraz znów powtórka z rozrywki i ulubione pozy Wylony - ostatnio szczególnie się nasiliły. Widocznie nie chce jej się ogarniać całej twarzy





















































Większość z tych zdjęć są jedno po drugim na fejsie, więc... o co kur** chodzi?








Nowa fota z friendsem:


versus starsza fota:







































No cóż, co tu dużo mówić, i tak wiem, że ją uwielbiacie xD W sumie taka dziewczyna jak ona ma duże pole popisu w manewrach swojej naturalnej twarzy...






































Zresztą nie tylko ona. ;)




5 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc, usta niby piękne, ale same oczy... Brrr. Poziom jej fotoszopa, jak i większości tutaj to czarna magia xD Dla mnie edycja zdjęć kończy się na dodanie filtra na instagramie. Może w sumie i lepiej.. :3
    Świetny jest ten blog, i uwielbiam go czytać, choć w sumie szkoda że tak rzadko notki się pojawiają :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety napisanie porządnej notki o konkretnej osobie zajmuje bardzo dużo czasu, a ja mam wiele spraw na głowie w życiu poza-internetowym >_>

      Usuń
  2. Ta dziewczyna najpierw według mnie robiła z siebie gotycką królową photoshopa, a teraz robi z siebie azjatycką księżniczkę photoshopa xD
    http://nienormalnie-kolorowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. photoshop nadal mocny ale nie można wykluczyć tego że miała już operacje powiększania oczu i ust. i pewnie kilka innych...
    genialny pomysł na bloga, życzę powodzenia !
    http://mirakazumi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mimo jej bezwzględności ją lubię. Przyjemnie mi się na nią patrzy i uważam, że to nie ważne, że "oszukuje fanów" Każdy ma inny sposób zarabiania pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń